• Voor 16 uur besteld = morgen in huis
  • Standaard 3 Maanden Garantie & Levenslange Service
  • Niet goed? geld terug garantie

Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@binkysgameplay.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact opnemen met PlayStation-ondersteuning 

https://www.playstation.com/nl-nl/support/playstation-support-contact-guide/

De klantenservice van Playstation is doordeweeks altijd bereikbaar voor al je vragen. Je kan de klantenservice van Playstation op maandag t/m vrijdag tussen 09:30 en 19:30 uur, of op zaterdag tussen 10:00 en 17:00 uur bereiken op 020 709 5025. Je betaald voor het bellen je gebruikelijke belkosten.

Contact opnemen met Nintendo-klantenservice

Contact opnemen met Xbox klantenservice

Webwinkel Keurmerk