• Voor 16 uur besteld = morgen in huis
  • Standaard 3 Maanden Garantie & Levenslange Service
  • Niet goed? geld terug garantie

Veelgestelde vragen

 

Wat is de levertijd?

Al onze producten hebben een levertijd van 1 dag. Deze levertijd houdt in dat wij het artikel ook daadwerkelijk op voorraad hebben in ons magazijn. Indien u op werkdagen voor 16:00 uur bestelt en betaalt met een directe betaalmethode zoals iDeal, Paypal of Credit Card dan zal uw order nog dezelfde dag worden verzonden. Bij drukte kan deze tijd worden vervroegt, dit geven we dan duidelijk aan op onze website. Normaal gesproken heeft u deze dan de volgende dag in huis.

Levertijden voor afhalen kan soms afwijken. Wij werken op afspraak. Meestal kunt u als wanneer u besteld heeft al binnen 30 minuten een afhaal email verwachten. U kunt ons ook een bericht sturen of even bellen 0646344414

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor 1-4 games  binnen Nederland zijn € 2,99
Consoles en accessoires worden verstuurd met pakketpost € 7,99 

Met welke dienst verzenden jullie de bestellingen?

Al onze bestellingen worden verzonden met PostNL. Indien er een track & trace code beschikbaar is krijgt u deze per mail toegestuurd. Indien u op werkdagen voor 16:00 uur bestelt en betaalt met een directe betaalmethode zoals iDeal of Credit Card dan zal uw order nog dezelfde dag worden verzonden.

Bestelt u kleinere items die door de brievenbus passen, en orders met maximaal 4 normale games dan past deze gewoon door de brievenbus zodat u hiervoor niet thuis hoeft te blijven.

 

Wat valt niet onder garantie

schade door eigen toedoen zoals

Valschade, waterschade  of aansluitingen (zoals Hdmi poort, Aux ingang die defect raken) 

 

Hoe kan het dat jullie zo goedkoop zijn?

Door onze kosten zo laag mogelijk te houden.  Geen duur kantoorpand of winkel, we werken vanuit huis.

Geen dure advertentiekosten zoals Google shopping en Facebook (mond tot mond reclame is onze beste reclame) 


Kan ik mijn order ook annuleren?

Dit kan enkel als uw order nog niet is verzonden. Als u met een account heeft besteld dan kunt u de order zelf via uw account annuleren. Heeft u als gast besteld dan kan dit via de link in de bevestigingsmail.

Kan ik mijn producten ook ruilen?

Wanneer kan een product geruild worden?
- Bij een beschadiging ontstaan tijdens transport
- Bij een defect
- In geval van een foutieve levering
- U bent van gedachten veranderd 

Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Via internet bestelde artikelen mogen binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden 

Wilt u een product ruilen? U kunt dit eenvoudig aangeven via de knop contact op onze site. U ontvangt dan z.s.m. de retour instructies per mail. Het product dient binnen 14 dagen na melding bij ons binnen te zijn.

Na ontvangst en controle van het product kunt u het bedrag direct weer besteden op onze site of laten uitkeren door uw bankgegevens in te vullen. Wij zullen
vervolgens het orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 7 dagen terugstorten op uw bankrekening.

Adres voor retouren: 
Binky's Gameplay B.V.
Meestervoortmanstraat 38
8433 ML Haulerwijk
Het retourneren van een pakket is voor eigen rekening, tenzij het een fout van Binky's Gameplay betreft. Ruilen kan ook met bon op afspraak.


Verkopen jullie nieuwe producten of gebruikte?

Wij verkopen uitsluitend gebruikte producten, Alles word goed gecontroleerd en getest.

Zo weet u dat u een betrouwbare spelcomputer koopt met garantie en denkt u ook nog eens om het milieu 

Hoelang geven jullie garantie?

Wij geven 3 maanden garantie op alles & levenslange service.

Meer dan 10 jaar ervaring op gamegebied.


Ik heb een tweedehands game besteld maar een bijgeleverde code werkt niet.

De codes die bij sommige games worden geleverd zijn helaas maar een keer te gebruiken, wij kunnen de geldigheid hiervan niet controleren. Bij de aanschaf van een tweedehands game bestaat het risico dus dat deze al gebruikt zijn. De codes zijn vaak wel beschikbaar op de Xbox Marketplace of Playstation Store. Wij verkopen deze codes niet, dit kan enkel via de online stores van uw console. De game zelf is echter altijd gewoon te spelen.

Ik heb een game besteld maar de hoes is kapot aangekomen

Dit is waarschijnlijk tijdens het transport gebeurd, u kunt het beste even een bericht sturen via het contactformulier op onze site.